[linux] Re: t-mobile prepaid web'n'walk stick & linux

Folkert van Heusden folkert op vanheusden.com
Di Mrt 31 12:25:15 CEST 2009

> Heeft iemand deze stick en 'm werkend met 'n linux?
> http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/shopping/product/productdetails.aspx?vid=ResidentialProductPrepaidDetails&ProductId=4088&Filter=T-Mobile
> Dat omdat ik ergens op 1 website een gerucht las dat alleen de witte
> versie van dat ding zou werken met linux.

"Probleem" is opgelost: heb een E220 gekocht bij Jelle. Die doet er
handige scripts bij zodat het een kwestie is van inpluggen en een
scriptje starten om in te loggen.
Gaat nog verbazingwekkend goed, ssh over gprs/hsdpa/whatever. Latency is
wat groter dan de 2Mb SDSL waar ik nu over zit maar toch nog werkbaar.

Folkert van Heusden

--
Feeling generous? -> http://www.vanheusden.com/wishlist.php