[linux] Mensen met stepbridge-ervaring onder wine?

Do mei 14 07:26:50 CEST 2009

Ik ben liefhebber van on-line bridgen op het web, en denk dat stepbridge ook
onder wine zou moeten werken. Dat wil zeggen: ik kan stepbridge opstarten,
maar feitelijk ermee spelen heb ik nog niet gedaan. De reden dat ik het nog
niet gedaan heb is vooral de angst dat de combinatie van wine en stepbridge
onstabiel zou kunnen zijn, en dat de andere drie spelers (die waarschijnlijk
vanonder MS Win spelen) constateren dat een van de vier spelers virtueel dood
is gegaan.
Graag wil ik horen of anderen deze combinatie al eens hebben geprobeerd.
En, mocht dat niet zo zijn: zijn er drie anderen die het ook een keer willen
proberen zodat we er een testgroepje voor kunnen hebben: drie wine+step-
bridge spelers, waarvan je weet dat de anderen aan de tafel er begrip voor
hebben als het mis gaat? Of - beter nog - dat we gezamenlijk tot de conclusie
komen dat wine+stepbridge een goede combinatie is?
--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl