[linux] Re: Mensen met stepbridge-ervaring onder wine?

Do mei 14 09:05:38 CEST 2009

On Thursday 14 May 2009 07:26:50 Julien Michielsen wrote:
> Ik ben liefhebber van on-line bridgen op het web, en denk dat stepbridge
> ook onder wine zou moeten werken. Dat wil zeggen: ik kan stepbridge
> opstarten, maar feitelijk ermee spelen heb ik nog niet gedaan. De reden dat
> ik het nog niet gedaan heb is vooral de angst dat de combinatie van wine en
> stepbridge onstabiel zou kunnen zijn, en dat de andere drie spelers (die
> waarschijnlijk vanonder MS Win spelen) constateren dat een van de vier
> spelers virtueel dood is gegaan.
> Graag wil ik horen of anderen deze combinatie al eens hebben geprobeerd.
> [...]

als (mogelijk onnodige) aanvulling: ik vroeg om drie andere stepbridge-
spelers: met mezelf en drie erbij zijn we dan op vier, het minimum voor een
bridgespel. Hebben we dan een keer een halfuurtje gespeeld, dan weten we dat
het probleemloos lijkt te werken op vier verschillende machines, en dat geeft
een stukje geruststelling.  Heb je wel van stepbridge gehoord, maar weet je
er verder niets van, kun je even gaan kijken op www.stepbridge.nl/

--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl