[linux] Re: Ervaringen met mp3-speler onder linux, ... speelt nu

Vr Okt 2 16:59:06 CEST 2009

On Friday 02 October 2009 11:54:41 Gerald Sprik wrote:
> Hallo Julien,
>
> Op vrijdag 02 oktober 2009 schreef Julien Michielsen

Toch was het een 2Gb disk. Had dat eerst in mijn mailtje geschreven, maar
dacht toen "2 Gb, kan toch niet?" (loop achter ;-) ), en corrigeerde toen
naar 2Mb.
> Inderdaad, ga hem niet formatteren of anderszins bewerken met fdisk of
> vergelijkbare tools....

Toch maar gedaan, en er een fat bestand op gezet. Na dat gedaan te hebben.
en met fdisk een geldige partitietabel te hebben geschreven, kon ik er een
mp3-bestandje naar toe schrijven, en dat afspelen.

> Duidelijke waarschuwing.

> Sommige MP3-spelers maken gebruik van het MTP-protocol. Meer info kun je
> o.a. hier vinden: http://en.wikipedia.org/wiki/Media_Transfer_Protocol
> Als dat ook geldt voor jouw apparaten, dan kan de oplossing zijn: software
> installeren die dat protocol ondersteunt. Wij hebben zelf goede ervaringen
> met gnomad2 + libmtp.
>
> Misschien kom je hier verder mee?
>
> Gerald Sprik

Zoals hierboven is het ook gegaan. Bedankt (ook de anderen die hebben
geantwoord).

--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl