[linux] Re: Hoe configureer ik kmail om een ander directory te gebruiken?

luuk luuk op xs4all.nl
Zo Sep 6 14:33:53 CEST 2009

VMware biedt gratis virtualisatiewizard

ArtikelgereedschapTip ons
Printen
Reacties (5)

msn-reportereKudosnujijsymbalooTweet thisNuttig artikel?
100% / 1 Gepubliceerd: Maandag 31 augustus 2009
Auteur: Michiel van Blommestein

Een nieuwe webdienst moet VMware-virtualisatie een stuk toegankelijker maken
voor 'beginners'. Vooral mkb'ers moeten er profijt van trekken.

VMware Go, waarvan vandaag de bètaversie is gepresenteerd op de
VMworld-gebruikersbijeenkomst, is een nieuwe webgebaseerde dienst waarmee
klanten de gratis verkrijgbare ESXi hypervisor kunnen installeren. De
volledige installatie en configuratie van ESXi wordt met de Go-dienst
geautomatiseerd en dan uitgerold in de ict-omgeving. Voorheen moest daarvoor
een getrainde professional opdraven, waardoor ESXi voor kleine bedrijven
vaak toch nog een brug te ver was.

Paar muisklikken
VMware Go is eigenlijk een wizard die wordt opgeroepen met de browser. Met
een paar muisklikken kan de systeembeheerder vervolgens de ESXi-omgeving
uitrollen. De dienst is aan het eind van het jaar volledig beschikbaar. De
leverancier heeft op zijn (nog onaffe) VMware Go-website een
demonstratiefilmpje geplaatst.

Bron: Techworld.nl.
.TIP Zet virtualisatie in voor eigen cloud computing download nu