[linux] Re: Hoe configureer ik kmail om een ander directory te gebruiken?

Fred Mobach fred op mobach.nl
Zo Sep 6 17:11:58 CEST 2009

On Sunday 06 September 2009 10:27:13 joop g wrote:

> Bij een harde link zou ik daar ook geen twijfel aan hebben. Maar een
> symbolische link is net een beetje anders, en ik heb wel eens gemerkt
> dat sommige software daar niet zo lekker mee omgaat. Heb je er
> daadwerkelijk ervaring mee?

Ja, zij het op een iets oudere versie met ongeveer 2 GB aan mail. Maar
ik heb niet gehoord dat er ondertussen iets is veranderd aan symlinks
of het gedrag van kmail op dat gebied.
--
Fred Mobach - fred op mobach.nl - postmaster op mobach.nl
website : https://fred.mobach.nl