[linux] Re: suggestion to Marc Shuttleworth

Jelle de Jong jelledejong op powercraft.nl
Za Sep 26 20:31:14 CEST 2009

On 09/26/09 20:17, paai wrote:

> Waarom zou de PDA zo'n blinde vlek zijn in de Linuxgemeenschap?

Het is niet zo zeer een blinde vlek er zijn vele enterprise features die
niet echt door ontwikkeld zijn. De meeste Linux hackers kopen gewoon een
Google andoid of Apple iphone waar wel sync dingen voor zijn ontwikkeld.
Hierdoor voelen de mensen die er wat aan kunnen doen niet echt de pijn
van het missen van goede gestandaardiseerde synchronisatie systemen.

Het enige wat ik je kan aanraden is de community's die zich met open
synchronisatie bezig houden (zoals opensync) helpen door bounty,
development, bug reports en feature requests te doen.

Verder zou een Canonical of Red Hat gesponsorde ontwikkelaars voor het
OpenSync project ook welkom zijn.

Het inhuren van een student of Google soc kan soms ook een uitweg zijn
maar dit kost veel coaching.

Met vriendelijke groet,

Jelle