[linux] Re: suggestion to Marc Shuttleworth

Casper Gielen casper-nllgg op gielen.name
Zo Sep 27 15:22:29 CEST 2009

Op 26/9/2009 schreef "Jelle de Jong" <jelledejong op powercraft.nl>:
>Het is niet zo zeer een blinde vlek er zijn vele enterprise features die
>niet echt door ontwikkeld zijn. De meeste Linux hackers kopen gewoon een
>Google andoid of Apple iphone waar wel sync dingen voor zijn ontwikkeld.
>Hierdoor voelen de mensen die er wat aan kunnen doen niet echt de pijn
>van het missen van goede gestandaardiseerde synchronisatie systemen.

Heb jij er zelf een? Wat zou jij aanraden? Voor zover ik weet is het niet
mogelijk om een IPhone volledig te synchroniseren. Af en toe werken
stukjes, maar bij de volgende upgrade gaat er wel wat stuk. De meeste
mensen bedoelen met het syncen van hun IPhone alleen het kopieren van
muziek
Android zal het vast wel wat beter doen, maar zoeken op freshmeat levert
niks op dat met Android kan syncen, dus echt overtuigend kan dat ook nog
niet zijn.

Ik ben het hier helemaal met Paai eens, synchronisatie is iets dat heel
veel mensen dagelijks willen/moeten/zouden moeten gebruiken, en er is
vrijwel niks voor.

Casper Gielen