[linux] Re: suggestion to Marc Shuttleworth

Fred Mobach fred op mobach.nl
Ma Sep 28 10:31:29 CEST 2009

On Sunday 27 September 2009 21:12:06 paai wrote:

> Als er een oplossing in de winkel zou liggen voor rond 100 euro, open
> source of niet, zou ik hem wel kopen ja. Maar een abonnement op een
> site, waarheen je je data kunt syncen, zoals er enkele bestaan, weer
> niet. Ik wil niet afhankelijk zijn van een derde instantie.

Heel verstandig van je om data in eigen beheer te houden, doen wij ook.
Uitbesteden daarvan en dan tot de ontdekking komen dat de "Terms of
Use" weer eens zijn gewijzigd is een garantie op ellende.
--
Fred Mobach - fred op mobach.nl - postmaster op mobach.nl
website : https://fred.mobach.nl