[linux] Re: suggestion to Marc Shuttleworth

paai j.j.paijmans op uvt.nl
Zo Sep 27 21:12:06 CEST 2009

Fred Mobach wrote:

> Ik heug me trouwens enkele organisaties die in dit kader wellicht ook
> aanspreekbaar kunnen zijn :
> - nllgg.nl
> - nluug.nl
> - nlnet.nl (subsidieert graag FSOSS netwerkgerelateerde zaken).
> Daarnaast kunnen anderen natuurlijk mijn voorbeeld volgen. :-)
>
> Hoeveel commentaar / kritiek ik ook heb op de USA, daar is men in ieder
> geval gewend om zelf de portemonnaie te trekken om iets te regelen.

Als er een oplossing in de winkel zou liggen voor rond 100 euro, open
source of niet, zou ik hem wel kopen ja. Maar een abonnement op een
site, waarheen je je data kunt syncen, zoals er enkele bestaan, weer
niet. Ik wil niet afhankelijk zijn van een derde instantie.

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI                013-4662693