[linux] Re: suggestion to Marc Shuttleworth

paai j.j.paijmans op uvt.nl
Ma Sep 28 14:05:57 CEST 2009

Alexander Volovics wrote:

> De 'gadget' ziekte, of wel de opkomst van de 'technologische debiel'.
>
> Als je een 'volwaardige' PDA bezit dan heb je: een agenda, adresboek,
> mobiele telefoon, rekenmachine, gps, internet toegang (email, browser,
> enz.), tekstverwerker, database voorzieningen, software voor
> verschillende zaken, spelletjes, radio, bioscoop, televisie, enz.
>
> Kortom: je kan eindeloos tijd verspillen/vermorsen. En je wekt de
> indruk heel belangrijk, en druk bezig, te zijn.
>
> Waarom heb je dan nog een pc/laptop/netbook nodig?
>
> Als je een 'volwaardige' pc/laptop/netbook  bezit dan heb je:
> [...]

Zelfs mijn netbook past niet in mijn broekzak. Maar als ik achter mijn
PC zit, wil ik wel graag mijn PC kunnen gebruiken voor het afhandelen
van agenda en todo lijsten zonder dat daarna alles nog eens op de PDA
moet worden bijgewerkt.

Afgezien daarvan  vind ik niet dat de toon van je reactie veel bijdraagt
aan de discussie.

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI                013-4662693