[linux] Re: suggestion to Marc Shuttleworth

michkloo michkloo op xs4all.nl
Ma Sep 28 14:29:01 CEST 2009

On Mon, 28 Sep 2009 14:05:57 +0200, paai <j.j.paijmans op uvt.nl> wrote:

> Zelfs mijn netbook past niet in mijn broekzak. Maar als ik achter mijn
> PC zit, wil ik wel graag mijn PC kunnen gebruiken voor het afhandelen
> van agenda en todo lijsten zonder dat daarna alles nog eens op de PDA
> moet worden bijgewerkt.
>
> Afgezien daarvan  vind ik niet dat de toon van je reactie veel bijdraagt

> aan de discussie.

Mogelijk vond je de toon van het begrip maar zo-zo. Per slot van rekening
heb jij de discussie ook gestart. De inhoud daarentegen, i.h.b. het deel
dat
je weggeknipt hebt, vond ik zeer komisch!
Julien