[linux] Re: suggestion to Marc Shuttleworth

paai j.j.paijmans op uvt.nl
Ma Sep 28 14:54:42 CEST 2009

Roeland Th. Jansen wrote:

> voor 100 euro kan je vast wel windows kopen Paai.... en daarmee je sync
> actie plegen.

Niet erg terzake. En nee, syncen met Windows onder VMware is ook niet de
oplossing waar ik naar zoek.

Een paar mensen schijnen er een probleem mee te hebben dat ik kritiek op
Linux heb. Vooral doorgaan je ogen dicht te houden voor zulke problemen,
jongens, en mensen die kritiek op Linux hebben gewoon zeurkousen noemen,
die nog nooit een vinger voor Open Source hebben uitgestoken...

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI                013-4662693