[linux] vast wel een domme vraag...

joop g jjge op xs4all.nl
Vr Apr 9 20:22:34 CEST 2010

Ik zit (nog) op KDE 3 en ik heb net in KNode geklikt op het kruisje bij de
lijst van mailing lists. Dat ging toen dicht (nou, dat wil ik geloven), maar
ik miste het toch, en nu wil ik het weer terug!

En ik had eigenlijk verwacht, onder View wel een keuzemogelijkheid te vinden
om het weer aan te zetten ... nou, niet herkenbaar. En elders heb ik ook nog
nix gevonden. Hoe krijg ik die lijst weer te zien?

Ach, ik heb het wel vaker gezegd... ik ben gewoon niet intuïtief genoeg, dus
help, please!

--
joop gerritse
Mühlenstraße 11