[linux] Re: vast wel een domme vraag...

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Vr Apr 9 23:34:02 CEST 2010

joop g schreef:
> Ik zit (nog) op KDE 3 en ik heb net in KNode geklikt op het kruisje bij de
> lijst van mailing lists. Dat ging toen dicht (nou, dat wil ik geloven), maar
> ik miste het toch, en nu wil ik het weer terug!
>
> En ik had eigenlijk verwacht, onder View wel een keuzemogelijkheid te vinden
> om het weer aan te zetten ... nou, niet herkenbaar. En elders heb ik ook nog
> nix gevonden. Hoe krijg ik die lijst weer te zien?

Helaas ken ik node zelf niet en KDE3 niet bij de hand, maar een truc die
je kan uithalen is om de configuratiebestanden in ~/.kde/share/config te
hernoemen (terwijl knode uitstaat), deze op te starten, en dan :
- of alles opnieuw in te richten
- of de verschillen tussen het oude en nieuwe knoderc bestand te
bekijken en de juiste instelling in dat tekstbestand terug te zetten

> Ach, ik heb het wel vaker gezegd... ik ben gewoon niet intuïtief genoeg, dus
> help, please!

Dit soort zaken moet simpeler zijn. Heb ook wel eens het menu bij
konqueror verwijderd. Probeer het dan maar eens terug te krijgen. ctrl-m
geloof ik.....

Peter