[linux] Overstap naar KDE4, was: vast wel een domme vraag...

Za Apr 10 13:04:00 CEST 2010

On Friday 09 April 2010 20:22:34 joop g wrote:
> Ik zit (nog) op KDE 3 en ik heb net in KNode geklikt op het kruisje bij de
> lijst van mailing lists. Dat ging toen dicht (nou, dat wil ik geloven),
> maar ik miste het toch, en nu wil ik het weer terug!

Ben niet de enige die nog KDE3't.  Heb in eerdere mailtjes al eens geven-
tileerd dat ik het een flinke overstap vind, van KDE3 naar vier.
Zijn er nog anderen die tijdens een bijeenkomst graag een sessie bij  zouden
willen wonen over het gebruik van KDE4?
En, daarmee verbonden, iemand met genoeg KDE4-ervaring om dan als vraagbaak te
willen dienen?
--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl