[linux] Re: Beargumenteren migratie van Windows naar Linux

Gijs Hillenius gijs op hillenius.net
Di Apr 20 15:09:20 CEST 2010

On 20 Apr 2010, Cecil Westerhof wrote:

> En zijn er ergens goede voorbeelden? Trouwens negatieve
> voorbeelden zijn ook geschikt, die kan ik gebruiken om valkuilen te
> vermijden. Het gaat om tot zo'n 20 mensen, dus de overgang van een groot
> bedrijf, stad of ministerie lijkt me minder geschikt als voorbeeld.

Kijk eens op osor.eu, daar verzamelen ze (kuch) voorbeelden.

--
printk(KERN_DEBUG "%s: Done reprogramming Xilinx, %d bits, good luck!\n",...);
        linux-2.6.6/drivers/net/wan/lmc/lmc_main.c