[linux] Re: [linux-starter] Re: [stamtafel] Re: Re: Oproep bestuur voor uitroepen ALV.

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Zo Apr 25 19:47:54 CEST 2010

"Roeland Th. Jansen" <bengel op grobbebol.xs4all.nl> writes:

> Verder lijkt het me nutteloos om de standpunten te herhalen; we komen er
> op deze manier niet uit. Het lijkt me verstandig als het bestuur zelf
> het heft in de hand neemt en niet wacht totdat de wettelijke percentages
> verzoeken binnen zijn.

Wat me nog veel beter lijkt is dat het bestuur stopt met zijn eigen
beperkte stokpaardjes te berijden en eindelijk eens kijkt naar de
belangen van de NLLGG. Volgens mij zou een bestuur er namelijk niet ter
meerdere eer en glorie van zichzelf moeten zijn, maar de belangen van de
NLLGG moeten zoeken.

--
Cecil Westerhof
M CecilWesterhof op xs4all.nl

O< ascii ribbon campaign - stop html mail - www.asciiribbon.org

Please do not send me Microsoft Office/Apple iWork documents.
Send OpenDocument instead! http://fsf.org/campaigns/opendocument/