[linux] Re: Probleem met .swf radio- en video-archieven op sites van de publieke omroep.

Bas Roufs basroufs op gmail.com
Wo Dec 1 00:30:21 CET 2010

> Download het bestand libflashplayer.so vanaf de Adobe site (is onderdeel
> van de Linux .tar.gz file) en zet het in je plugins directory van je
> browser neer. Deze is .mozilla/firefox/{random string}.default/plugins/
> voor je eigen user, of /usr/lib/mozilla/plugins/ voor alle users.
> Herstarten van je browser mag, maar hoeft niet. Via de URL about:plugins
> krijg je een overzicht van alle plugins die Firefox herkent.

Voordat ik deze suggestie uitvoer, wacht ik eerst even het antwoord op
mijn vorige mail af.

> Uitdaginkje is dat je de Flash plugin met hetzelfde aantal bits (32 of
> 64) wilt als je browser. Heb je een 64 bit OS, dan heb je dus ook
> waarschijnlijk de 64 bit versie van de Flash plugin nodig. Deze is niet
> op de standaard site van Adobe te vinden, maar als "preview" via
> http://labs.adobe.com/technologies/flashplayer10/

Zoals gezegd in mijn vorige mail: ik ben er bijna zeker van dat ik een
32 bits OS heb, aangezien ik vanuit een 32 bits image CD Kubuntu 10.04
geïnstalleerd heb, en daarna vanaf die configuratie een upgrade heb
uitgevoerd naar Kubuntu 10.10.

Tot zover, groet, dank,
Bas Roufs.