[linux] Re: USB-WiFi: D-link DWA-140 niet aan de praat te krijgen

Robin van Leeuwen robinvanleeuwen op gmail.com
Wo Dec 1 00:48:55 CET 2010

Op 29 november 2010 10:53 heeft Daniel von Asmuth
<asmuth op bakunin.xs4all.nl> het volgende geschreven:
> Als ik het goed begrepen heb dan hebben Ulrich en Robin hetzelfde
> kaartje, maar bij de een werkt het goed en bij de ander niet....

Yes... Ik heb een D-Link DWA-140 usb kaartje en Ulrich ook. Bij mij
werkt ie uitstekend met de ralink tech drivers,
en bij Ulrich gaat het laden van de modules niet helemaal goed.
Terwijl het kaartje bij hem niet defect is (?) want
onder XP doet ie het goed. We gebruiken dezelfde versie van de drivers
overigens.

--
Robin van Leeuwen   |   http://www.rldsoftware.nl   |   Public Key:
http://www.rldsoftware.nl/key.txt