[linux] Re: hoe weet je welke versie van benodigde lib nodig is?

Guus Snijders gsnijders op gmail.com
Ma Dec 27 11:33:38 CET 2010

On 27-12-10 08:25, Roeland Th. Jansen wrote:

> mara dan moet je de binary uit de rpm plukken (want de rpm wil niet
> installeren) of je forceert de install maar ja, je weet hoe dat
> gaat... vroeg of laat...

Klopt, bij dit antwoord had ik de volgende thread nog niet gezien. Het
bericht dat ik beantwoorde had alleen een subject en geen inhoud.
Op dat punt was het me niet duidelijk dat het een RPM vraag was.

Excuses hiervoor.

mvg,
    Guus