[linux] Re: Welke stappen te nemen tegen onbetrouwbare oude root

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Vr Dec 31 17:07:46 CET 2010

Op vrijdag 31 dec 2010 15:27 CET schreef Udo van den Heuvel:

> Updaten naar de nieuwste release kan al wel?

Niet echt. Het updaten van de pakketten gaat al niet gewoon. Ik ben
bang dat deze vriendendienst me erg veel werk gaat opleveren.

--
Cecil Westerhof
Senior Software Engineer