[linux] Re: hoe 2 versies van dezelfde website naast elkaar?

Ma Feb 1 09:59:40 CET 2010

On Sun, Jan 31, 2010 at 11:52:32PM +0100, Hugo van der Kooij wrote:

> 2 trees. 2 namen.
>
> Dus j10.example.org en j15.example.org zodat je onafhankelijk de ites
> kan testen.
>
> Dan kun je www.example.org knopen aan welke versie je wil laten zien met
> een reverse proxy.
>
> Lijkt mij de eenvoudigste manier.
>
> Zie ook:
> http://httpd.apache.org/docs/1.3/mod/mod_proxy.html#proxypassreverse

Wat als je www.example.org gewoon laat resolven naar 1.2.3.4 en je
verwisselt op het moment suprème gewoon de IP adressen? (in de testfase
gebruik je 10.0.0.1 of watdanook)

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth.

--