[linux] Re: hoe 2 versies van dezelfde website naast elkaar?

Paul de Vries pdvsfh4 op xs4all.nl
Ma Feb 1 18:41:38 CET 2010

On 01 Feb 2010, at 16:09, Daniel von Asmuth wrote:

> Ik had natuurlijk aangenomen dat u twee verschillende versies van
> Joomla niet opdezelfde fysieke machine draait.

op een fysieke machine draaien nogal wat verschillende domains, sommige met joomla, sommige met zelfgeschreven applicaties, en andere nog anders.
het gaat hier om een klant, www.example.org, die gemigreerd moet worden, en dan specifiek over de productieomgeving. in ontwikkeling-, test, en acceptatietest ligt dat uiteraard anders.

mvg paul.

ps: u mag wel jij zeggen ;-)