[linux] Re: hoe 2 versies van dezelfde website naast elkaar?

Paul de Vries pdvsfh4 op xs4all.nl
Di Feb 2 00:53:38 CET 2010

On 01 Feb 2010, at 23:25, Hugo van der Kooij wrote:

> Kun je wellicht charmanter oppakken door een fixed page te maken.
> Dan zet je tijdelijk een trigger dat iedereen behalve een bepaald adres
> een 404 error krijgt. En die zet je met je error page om naar de
> tijdelijk pagina.
>
> De tijdelijke pagina mag dan weer niet op de virtual server zelf staan.
> Want dat krijg je een lus op de 404 error.
>
> Als je migratie klaar is en getest haal je de 404 error handler er weer
> af en de lezers zien de nieuwe site.
>
> Hugo.

mee eens.

maar terug naar het vorige:

jij suggereerde reverse proxy, ik heb aangegeven hoe ik dat heb begrepen, klopt dat?

rutger leek dat minder te waarderen, sanp jij dat, kan je me uitleggen wat er dan speelt?

mvg paul.