[linux] Re: hoe 2 versies van dezelfde website naast elkaar?

Ma Feb 1 23:25:57 CET 2010

On 01/02/10 21:40, Paul de Vries wrote:
> tenzij ik een beter alternatief kan vinden is het scenario:
> - index.html 'even geduld aub'
> - database dump, images, etc, etc
> - vervang j10-httpdocs door j15-httpdocs
> - installeer j15 + extensions
> - database load, images, etc, etc
> - index.html weer weg

Kun je wellicht charmanter oppakken door een fixed page te maken.
Dan zet je tijdelijk een trigger dat iedereen behalve een bepaald adres
een 404 error krijgt. En die zet je met je error page om naar de
tijdelijk pagina.

De tijdelijke pagina mag dan weer niet op de virtual server zelf staan.
Want dat krijg je een lus op de 404 error.

Als je migratie klaar is en getest haal je de 404 error handler er weer
af en de lezers zien de nieuwe site.

Hugo.

--
hvdkooij op vanderkooij.org               http://hugo.vanderkooij.org/