[linux] Organisator bijeenkomsten NLLGG gezocht

Peter Vollebregt (nllgg) peter.vollebregt op nllgg.nl
Di Feb 2 22:24:10 CET 2010

Allen,

Fabrice gaat de komende landelijke bijeenkomst van de NLLGG op 20
februari voor de laatste keer organiseren (helaas), en daarna hebben wij
dringend iemand nodig met eenzelfde talent en enthousiasme om onze
bijeenkomsten te organiseren. Als jullie zelf dit een tijdje willen doen
of iemand kennen die dit graag op wil pakken iemand weten dan hoor ik
het graag.

Dit is in de vorm van een vacature gezet voor de duidelijkheid. Deze
staat op onze website. Het document is via onderstaande directe link ook
direct te benaderen (in een openoffice document) voor als jullie dit
willen doorsturen. Misschien zou ik het naar een pdf moeten vertalen,
maar ik ga ervan uit dat onze man/vrouw dit formaat in ieder geval al
kent :-)

Reacties kunnen naar mij en/of naar het algemene adres bestuur op nllgg.nl

Tekst vacature (pas op voor eventuele gebroken links):
http://www.nllgg.nl/uploads/images/238/2010_Vacature_organisator_bijeenkomsten.odt

Peter Vollebregt
Secretaris Nederlandse Linux Gebruikers Groep
http://www.nllgg.nl

PS: Deze vacature heeft al op de stamtafel gestaan, maar ik wil deze
graag onder de aandacht van een breder publiek brengen. Het mag zeker
ook naar andere fora (door)gestuurd worden.