[linux] Organisator bijeenkomsten NLLGG gezocht

Peter Vollebregt (nllgg) peter.vollebregt op nllgg.nl
Di Feb 2 23:50:24 CET 2010

Allen,

Fabrice gaat de komende landelijke bijeenkomst van de NLLGG op 20
februari voor de laatste keer organiseren. Daarna hebben wij iemand
nodig met eenzelfde talent en enthousiasme om onze bijeenkomsten te
organiseren. Als je dit wil doen of iemand kent die dit graag op wil
pakken weten neem dan contact met ons op.

Dit is een functie voor iemand die graag contacten onderhoudt in de open
source wereld en hier iets moois van wil maken. Wat dat betreft is het
de leukste functie die wij hebben in de vereniging.

Zie verder de vacature die wij op de website gezet. Dat document is ook
direct te benaderen als openoffice document via de link hieronder. De
man/vrouw die dit wil oppakken wordt van verwacht dat deze om kan gaan
met open standaarden :-)

Reacties kunnen naar mij en/of naar het algemene adres bestuur op nllgg.nl

Peter Vollebregt
Secretaris Nederlandse Linux Gebruikers Groep
http://www.nllgg.nl

Directe link naar vacature (openen in openoffice):
http://www.nllgg.nl/uploads/images/238/2010_Vacature_organisator_bijeenkomsten.odt

PS: Deze vacature heeft al op de stamtafel gestaan, maar ik wil deze
graag onder de aandacht van een breder publiek brengen. Het mag zeker
ook naar andere fora (door)gestuurd worden.