[linux] Re: hoe bekijk je dit outlook-geintje?

Do Feb 4 11:32:31 CET 2010

On Thu, Feb 04, 2010 at 09:38:35AM +0100, Julien Michielsen wrote:
> Een apotheek stuurde mij een mailtje met daarin de verwijzing naar een
> afbeelding:
> "Right-click here to download pictures. To help protect your privacy,
> Outlook prevented automatic download of this picture from the Internet.
> cid:image002.jpg op 01CA0A09.AC859720"
>
> Is er een manier om vanonder kmail-firefox die verwijzing te bekijken?
>
> Dank
> --
> Julien Michielsen
> julien_at_michkloo.xs4all.nl

Nu ken ik 'kmail' niet. Maar als ik het goed begrijp dan heeft Outlook
(de MUA van de afzender) een plaatje, bijv. iets dat stond in een
mailtje waarop jouw afzender heeft gereply-ed niet willen downloaden en
is het ook niet als bijlage meegekomen.

Kortom als jij niet het plaatje of een URL met de lokatie ervan hebt
ontvangen, dan moet je denk ik die Apotheek nog eens benaderen met
het verzoek om dat plaatje op te sturen.

Misschien blijkt het dan hun logo te zijn.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth.

--
		| overlijden schaadt de gezondheid |