[linux] Re: hoe bekijk je dit outlook-geintje?

Jeroen van der Sande nllgg op jereons.dds.nl
Do Feb 4 10:37:02 CET 2010

Op Thursday 04 February 2010 stuurde Julien Michielsen het volgende:
> Een apotheek stuurde mij een mailtje met daarin de verwijzing naar een
> afbeelding:
> "Right-click here to download pictures. To help protect your privacy,
> Outlook prevented automatic download of this picture from the Internet.
> cid:image002.jpg op 01CA0A09.AC859720"
>
> Is er een manier om vanonder kmail-firefox die verwijzing te bekijken?
>
> Dank

De cid:-verwijzing zou betekenen dat het plaatje in het mailtje (multipart)
aanwezig is.

Onder KMail kan je de MIME-structuur zichtbaar maken door onder [ Settings >
Configure KMail > Appearance > tab Layout ] de Message Structure Viewer op
iets anders dan "Show never" te zetten.

Jeroen.