[linux] Re: hoe bekijk je dit outlook-geintje?

pvollebr pvollebr op xs4all.nl
Do Feb 4 10:22:24 CET 2010

On Thu, 4 Feb 2010 09:38:35 +0100, Julien Michielsen
<julien op michkloo.xs4all.nl> wrote:
> Een apotheek stuurde mij een mailtje met daarin de verwijzing naar een
> afbeelding:
> "Right-click here to download pictures. To help protect your privacy,
> Outlook prevented automatic download of this picture from the Internet.
> cid:image002.jpg op 01CA0A09.AC859720"
>
> Is er een manier om vanonder kmail-firefox die verwijzing te bekijken?

Het is een ingebed plaatje dat op de mailserver staat en volgens mij nog
wel eens gebruikt is voor onfrisse zaken (spam, virussen).

Geen idee hoe je met firefox kan inloggen op e mail en dan kan kijken naar
zo'n plaatje. Volgens onderstaande tekst kan jet het als attachment met
thunderbird bekijken. Gmail laat het ook niet zien.
http://www.paperstreet.com/blog/index.php/archives/1704.

Als je een echte hacker bent kan je hierin wel iets vinden:
http://www.perlmonks.org/?node_id=683392

> Dank

Geen. Peter