[linux] Re: hoe bekijk je dit outlook-geintje?

Vr Feb 5 16:11:20 CET 2010

On Thursday 04 February 2010 10:22:24 pvollebr wrote:

> Het is een ingebed plaatje dat op de mailserver staat en volgens mij nog
> wel eens gebruikt is voor onfrisse zaken (spam, virussen).
>
> Geen idee hoe je met firefox kan inloggen op e mail en dan kan kijken naar
> zo'n plaatje. Volgens onderstaande tekst kan jet het als attachment met
> thunderbird bekijken. Gmail laat het ook niet zien.
> http://www.paperstreet.com/blog/index.php/archives/1704.
>
> Als je een echte hacker bent kan je hierin wel iets vinden:
> http://www.perlmonks.org/?node_id=683392

> Geen. Peter

Dank voor je antwoord, en ook Daniel en nog iemand anders. Weet inmiddels dat
het onfris kan zijn, en dat ik het waarschijnlijk PR is die je toch al net zo
lief niet ziet.  Wat mij betreft is de vraag hier helemaal mee beantwoord.

--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl