[linux] onwillige kdetv

Vr Feb 5 10:17:50 CET 2010

Wanneer ik kdetv probeer op te starten krijg ik een foutmelding. In het kader
van het frame met de foutmelding staat dan de melding waarvan ik een foto heb
neergezet op mijn website http://www.xs4all.nl/~michkloo/sskdetv.html

De foutmelding "met de huidige pluginconfiguratie is videoweergave onmogelijk.
Probeer de instellingen van de Video4Linux-plugin aan te passen"
is mij onduidelijk omdat ik niet weet waar te zoeken naar de Video4Linux-
plugin, en zo naar de instellingen daarvan.

Iemand anders die dit werkend heeft gekregen? Ik werk met suse 11.1 (en wacht
met overstappen tot ik kde4 begrijp ;-(   )
--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl