[linux] OT: Wie weet er sprekers voor 20 februari [NLLGG bijeenkomst]

Peter Vollebregt peter.vollebregt op xs4all.nl
Do Feb 11 20:38:13 CET 2010

Dames en heren,

Voor de landelijke bijeenkomst van de nllgg op 20 februari hebben we
ruimte over voor sprekers.  Omdat de huidge organisator weggaat zoek ik
ook een voorzet voor april.

Een leuk onderwerp aandragen mag ook. Graag zelfs.  Zelf zou ik
bijvoorbeeld erg geïnteresseerd zijn in (dit is ook bedoeld om het
denken wakker te schudden):
- ssh voor beginners
- privacy en security in Nederland in 2010 met behulp van linux (tor,
encryptie, proxies)
- filmbewerking onder linux
- muziek en audio onder linux (audiobewerking)
- openoffice voor gevorderden (een onderwerp daarover)
- Waarom Debian (of vul hier je eigen favoriete distro in)?
- Subversion en git: wat doet dat voor een ontwikkelaar?
- Hoe zet je een bedrijf op met vrij software?
- Hoe het MKB beer kan werken met vrije software?

Kortom. weten jullie iemand (of durven jullie zelf!) die een leuke
voordracht weet te geven voor beginners of gevorderden in februari of
april. Ideeën kunnen gemeld worden via deze lijst, de stamtafel en de
adressen beneden,

Peter Vollebregt
http://www.nllgg.nl
bestuur op nllgg.nl
#nllgg op irc.oftc.net

PS: ik weet dat deze lijst hier niet voor bedoeld is, maar omdat ik
graag een grotere groep bereik maak ik 1 keer gebruik van de linux
distributielijst voor deze OT.