[linux] Re: OT: Wie weet er sprekers voor 20 februari [NLLGG bijeenkomst]

Fabrice Mous Fabrice.Mous op nllgg.nl
Za Feb 13 14:12:46 CET 2010

Beste Hans

On Fri, 2010-02-12 at 22:45 +0100, Peter Vollebregt wrote:
[..]
> Beste Paai,
>
> Bij deze ben je gecontracteerd voor de 20e. Er zijn gelukkig ook een
> paar andere praatjes dus het gaat wat worden.

[..]
> Van Fabrice krijg je te horen op welke tijd, maar het zal een praatje
> van 3 kwartier zijn dus je moet de leukste krent uit de pap halen voor
> beginners dan wel voor gevorderden.

Allereerst dank dat je een lezing wilt verzorgen. Zou je me offlist
wellicht een titel, een korte omschrijving van je presentatie kunnen
mailen. Daarnaast vind ik het altijd charmant om een korte biografie van
de spreker op te nemen.

Enfin ... als je me dit kunt mailen dit weekend dan plaats ik het op de
website en als het tijdig is dan kunnen we het zelfs meenemen in de
nieuwsbrief.

Dank nogmaals voor je toezegging om te willen spreken.

Groet'

Fabrice
--
Nederlandse Linux Gebruikersgroep