[linux] Re: OT: Wie weet er sprekers voor 20 februari [NLLGG bijeenkomst]

Peter Vollebregt peter.vollebregt op xs4all.nl
Zo Feb 14 00:03:01 CET 2010

Fred Mobach schreef:

> Zoals je wel zal weten heb ik ook wel eens in dit soort situaties willen
> invallen. En ik ben heel blij dat Hans weer eens de gelegenheid krijgt
> om zijn lessen voor een breder publiek te kunnen etaleren. en -mits
> niet te vroeg- zal ik die dan ook met alle genoegen bijwonen.

Dank. Ik denk dat we in april nog geen nieuwe meetingman hebben of een
nieuwe. En ik weet zeker dat weinig mensen een beter verhaal kunnen
neerzetten. Ik zou je graag willen contracteren dus.

Heb je een bepaald verhaal in gedachten? In elk geval hoe een bedrijf te
starten rondom vrije software, maar het kan ook iets heel anders zijn
denk ik.
> Maar vergeef me even dat ik de aandacht wil vestigen op het volgende
> detail : de meeste mensen hebben iets meer nodig dan 14 dagen om een
> presentatie in elkaar te zetten.

Hier heb je helemaal gelijk in. Het is ook niet iets dat ik normaliter
zou doen op zo'n laat moment om zoiets vragen. En wat denk je van naar
buiten brengen wat je wil gaan doen. Dat mag ook wel eerder. Maar ik kan
je alleen maar beloven dat we het in april beter gaan doen. Het is het
soort zaken dat fout gaat bij de overdracht naar nieuwe personen (en in
dit geval: geen overdracht maar het noodscenario dat de secretaris in
moet gaan vallen).

Groeten,
Peter Vollebregt