[linux] Re: OT: Wie weet er sprekers voor 20 februari [NLLGG bijeenkomst]

hans rood hansrood op xs4all.nl
Zo Feb 14 01:47:15 CET 2010

Op donderdag 11-02-2010 om 20:38 uur [tijdzone +0100], schreef Peter
Vollebregt:
> Dames en heren,
>

> Kortom. weten jullie iemand (of durven jullie zelf!) die een leuke
> voordracht weet te geven voor beginners of gevorderden in februari of
> april.

Als we voor deze keer nou eens allemaal spreker worden? Ik bedoel het
lijkt me haast noodzakelijk dat we eens een brainstorm houden over de
manier waarop we door willen gaan. Als vervolg van de tread "Competelead
gevraagd"

Zelf voel ik bijvoorbeeld er veelom ons o-p de buitenwereld te richten
met een maandelijkse workshop over open office enover beginnen met
linux. Ik wil graag het hoe en waarom in een mini-lezing toelichten
waarna we dit en andere plannen kunnen beoordelen.

Dus: offer EEn lezing op aan de crisis binnen onze club, de promotie van
OS en Linux en impliciet iets tegen de dreiging van de pasbenoemde
compete lead.

> Ideeën kunnen gemeld worden via deze lijst, de stamtafel en de
> adressen beneden,

Bij deze! Ook al is het niet precies wat je vroeg.

> bestuur op nllgg.nl
> #nllgg op irc.oftc.net
>
> PS: ik weet dat deze lijst hier niet voor bedoeld is, maar omdat ik
> graag een grotere groep bereik maak ik 1 keer gebruik van de linux
> distributielijst voor deze OT.

De zaak is er belangrijk genoeg voor! Ik vrees voor ons voortbestaan als
we niet vlug met nieuwe frisse ideeen komen.

hansr