[linux] Re: OT: Wie weet er sprekers voor 20 februari [NLLGG bijeenkomst]

Fabrice Mous Fabrice.Mous op nllgg.nl
Zo Feb 14 07:58:27 CET 2010

Beste Hans,

On Sun, 2010-02-14 at 01:47 +0100, hans rood wrote:
> Op donderdag 11-02-2010 om 20:38 uur [tijdzone +0100], schreef Peter

[..]

> Als we voor deze keer nou eens allemaal spreker worden? Ik bedoel het
> lijkt me haast noodzakelijk dat we eens een brainstorm houden over de
> manier waarop we door willen gaan.

Goed idee en idd broodnodig.

[..]
> Ik wil graag het hoe en waarom in een mini-lezing toelichten
> waarna we dit en andere plannen kunnen beoordelen.
>
> Dus: offer EEn lezing op aan de crisis binnen onze club, de promotie van
> OS en Linux en impliciet iets tegen de dreiging van de pasbenoemde
> compete lead.

Ik neem dit op in het programma van 14:45 tot 15:45 uur. Ik voer Hans op
als discussieleider.

[..]

> Bij deze! Ook al is het niet precies wat je vroeg.

Volgens mij een perfecte getimed onderwerp.

Fabrice

--
Nederlandse Linux Gebruikersgroep
M Fabrice.Mous op nllgg.nl