[linux] Re: voip van xs4all & asterisk

Folkert van Heusden folkert op vanheusden.com
Ma Feb 15 20:16:58 CET 2010

> Wij zeggen: uw product is niet rfc-gecertificeerd en daarmee begint de
> kous voor u.

Ja xs4all don't care lijkt het. Heb 't ze gezegt maar krijg geen reactie
meer.

> Ik heb morgen een vrije dag.
> Zullen we eens wat gaan bellen?
> Niet per C de support lastigvallen maar een niveautje of wat hoger?

Kan. Denk alleen voor het "wie-schrijft-die-blijft" idee het beter is
een mailtje te sturen.

> Ik gebruik dat voip nog niet zo, maar vind het wel de moeite waard.
> Iemand met een plan?

Als het werkte was 't best leuk geweest; heb een dect telefoon die ook
voip-ready is (zo'n siemens ding) is en dat ism met de voicemailbox
mogelijkheden (wat dan weer als attachment via e-mail verzonden kan
worden) - de mogelijkheden zijn eindeloos!

Folkert van Heusden

--
Feeling generous? -> http://www.vanheusden.com/wishlist.php