[linux] Re: voip van xs4all & asterisk

Peter Vollebregt peter.vollebregt op xs4all.nl
Di Feb 16 23:19:14 CET 2010

Folkert,

Folkert van Heusden schreef:

> Ja xs4all don't care lijkt het. Heb 't ze gezegt maar krijg geen reactie
> meer.

Ik heb contact opgenomen via een direct lijntje met xs4all.
Zij hebben een potentiƫle oplossing:

>     Een andere collega die het werkend heeft geeft het volgende advies:
>
>     <knip>
>
>     onder alle aangemaakte telefoonnumers in sip.conf
>
>     dtmf=rfc2833 uit zetten
>     En dtmf=inband als staandaard gebruiken.
>     </knip>
>
>     Hopelijk kan Folkert daar wat mee. Hoor het graag (van
>     jouw/folkert). Anders
>     gaan we wat anders proberen natuurlijk.

Kijk even of het werkt en anders kan je via mij wel de directe lijn openen.
Vragen op usenet voip.xs4all heb ik ook wel zien werken overigens.

En dan niet zo boos tegen ze doen.
Al had ik laatst ook al dat ik er boos werd van een paar helpdeskers met
management-opdrachten.

Laat even horen of het werkt.

Peter Vollebregt