[linux] Re: voip van xs4all & asterisk

Folkert van Heusden folkert op vanheusden.com
Di Feb 16 20:47:31 CET 2010

> Heb je wel iets gepost in de newsgroup dan? Ik zag niks

Nee maar ik heb toch gemailed met de helpdesk, die staat toch
rechtstreeks in contact met die techneuten?

Folkert van Heusden

--
MultiTail cok yonlu kullanimli bir program, loglari okumak, verilen
kommandolari yerine getirebilen. Filter, renk verme, merge, 'diff-