[linux] verbinding met Marvell 88E8056

Zo Mrt 14 07:34:54 CET 2010

Voor degenen die de Marvell niet ge-installeerd krijgen: Marvell heeft een
afdeling support in de website, met daaronder de mogelijkheid een driver
op te halen. Met daarin een Readme die het verder allemaal uitlegt.
Voor degenen die zich afvragen waarom het me nu wel gelukt is een kernel
te compileren. en eerder niet:
Weet ook niet wat ik fout heb gedaan, maar nu lukte het vanaf een verse
installatie, waarin blijkbaar niet de conflicten zaten die in mijn andere
wel zaten. En toen ging het gemakkelijk. En mijn huidige kernel is
uname -a
Linux michkloo 2.6.33-0.1-desktop #2 SMP PREEMPT Sat Mar 13 18:25:16 CET
2010 i686 athlon i386 GNU/Linux
leuk he?
-W-
Julien Michielsen