[linux] Re: vervelende en onnodige Adobe foutmelding. Oplossing?

Rutger van Sleen djslash op djslash.org
Di Mrt 16 11:48:56 CET 2010

On Tue, March 16, 2010 11:40, Julien Michielsen wrote:
> Zojuist wilde ik door een link in firefox een pdf-bestand openen. Zo'n
> bestand
> wordt dan automatisch geopend wanneer de site waar je op dat moment bent
> een
> pdf'je aanreikt.  In mijn geval klaagt firefox dan "could launch Acrobat
> Reader 9.3.1 Please make sure it exists in PATH variable in the
> environment.
> If problem persists please reinstall application"
> Kun je hier omheen, dat ook andere Acrobats aanvaard worden, of dat bv
> kpdf
> wordt opgestart?

In firefox: Edit -> Preferences -> Applications -> 'pdf' intikken. Dan
krijg je als het goed is te zien wat firefox doet met pdf  bestanden.

/Rutger

believed to be clean.