[linux] vervelende en onnodige Adobe foutmelding. Oplossing?

Di Mrt 16 11:40:37 CET 2010

Zojuist wilde ik door een link in firefox een pdf-bestand openen. Zo'n bestand
wordt dan automatisch geopend wanneer de site waar je op dat moment bent een
pdf'je aanreikt.  In mijn geval klaagt firefox dan "could launch Acrobat
Reader 9.3.1 Please make sure it exists in PATH variable in the environment.
If problem persists please reinstall application"
Kun je hier omheen, dat ook andere Acrobats aanvaard worden, of dat bv kpdf
wordt opgestart?
--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl