[linux] Re: Google Earth, geen streetview en efteling op de verkeerde lokatie

Richard Bos ml op radoeka.nl
Za Mrt 20 10:56:18 CET 2010

Hoi,

vorige het onderstaande berichtje gestuurd.  Er heeft helaas nog niemand op
geantwoord. Betekent dit dat ik de enige ben met de beschreven problemen, of
gebruikt niemand Google Earth op linux?

Hopelijk ziet er toch iemand kans om even een blik op Google Earth werpen.

--
Richard