[linux] Re: Google Earth, places gaan naar 0,0

Richard Bos ml op radoeka.nl
Za Mrt 20 16:45:02 CET 2010

Hoi Aart,

Op zaterdag 20 maart 2010 14:40:26 schreef Aart Koelewijn:

> Leuk, ik zie nu ook de camera's weer,

Maar werken ze ook naar behoren?

> maar aanklikken van een waypoint,
> welk dan ook, brengt me naar het punt 0,0 en de waypoints worden op de
> kaart op een volledig verkeerde plek weergegeven.

Ik zie hetzelfde euvel :(  Aannemende dat je met waypoints "places" bedoelt.
Althans zo wordt het volgens mij in GE genoemd.

Volgens dit verhaal:
http://www.google.com/support/forum/p/earth/thread?tid=72b851d55f188cea&hl=en
komt het doordat de locale op komma staat in plaats van punt.  Maar als ik
en_US.UTF-8 dan merk ik geen verschil.

Zie ook:
http://www.google.pl/support/forum/p/earth/thread?tid=43a55ef69defc729&hl=en

Ik krijg die places niet aan gang, ook niet als ik LC_ALL of LC_NUMERIC op
us_US.UTF-8 zet :(
Hebben jullie nog idee-en?

--
Richard