[linux] Re: Google Earth, places gaan naar 0,0

Aart Koelewijn aart op mtack.xs4all.nl
Za Mrt 20 19:56:58 CET 2010

Op zaterdag 20-03-2010 om 16:45 uur [tijdzone +0100], schreef Richard
Bos:
> Hoi Aart,

> Maar werken ze ook naar behoren?

> Ik zie hetzelfde euvel :(  Aannemende dat je met waypoints "places" bedoelt.
> Althans zo wordt het volgens mij in GE genoemd.
>
> Volgens dit verhaal:
> http://www.google.com/support/forum/p/earth/thread?tid=72b851d55f188cea&hl=en
> komt het doordat de locale op komma staat in plaats van punt.  Maar als ik
> en_US.UTF-8 dan merk ik geen verschil.
>
> Zie ook:
> http://www.google.pl/support/forum/p/earth/thread?tid=43a55ef69defc729&hl=en

> [...]

Ik bedoelde inderdaad "Mijn Plaatsen". Ook nadat ik Lang=C had
weggehaald blijven "Mijn Plaatsen" onbruikbaar. Dat zijn er een paar
honderd, zodat ik daar best wel de pest in heb. Ik had al een vermoeden
dat het komt door het verschil tussen komma en punt als decimaal
scheidingsteken, maar nu, hoe krijg ik het weer goed?

Aart