[linux] Re: een werkende xmms-mac plugin?

Alexander Volovics a.volovic op upcmail.nl
Zo Mrt 21 12:19:28 CET 2010

On Sat, Mar 20, 2010 at 05:36:02PM +0100, Udo van den Heuvel wrote:

> Weet iemand waar ik een werkende xmms-mac plugin zou kunnen vinden voor
> op mijn Fedora 12 doos?
> De oude fc8 xmms-mac rpm die er nu nog staat geeft een segfault en er
> valt zo te zien nix zo te downloaden.
> Ook zelf bouwen stuit op allerlei vreemde zaken...
> Kortom: hoe los ik dit op?

Kijk op 'rpmfusion' bij 'nonfree' packages voor fed12.
Wel zie ik daar "xmms2-mac". Ik weet niet of xmms2 een nieuwe
of andere versie van xmms is. Mag je zelf uitzoeken :)

Groet
Alexander