[linux] Re: een werkende xmms-mac plugin?

Udo van den Heuvel udovdh op xs4all.nl
Zo Mrt 21 13:19:37 CET 2010

On 2010-03-21 12:19, Alexander Volovics wrote:

> Kijk op 'rpmfusion' bij 'nonfree' packages voor fed12.
> Wel zie ik daar "xmms2-mac". Ik weet niet of xmms2 een nieuwe
> of andere versie van xmms is. Mag je zelf uitzoeken :)

xmms2 is een fork van xmms.
xmms wordt niet meer onderhouden (gtk1 etc).

Ik vind de eenvoud van xmms zo interesant. Het speelt gewoon zonder
gedoe. Net als de oude winamp.

Audacious is een fork van een fork van xmms en is te skinnen als xmms
Ook speelt het mp3/flac/shn/ape. Net wat ik nodig heb.

Udo