[linux] Re: I/O errors bij installatie ubuntu karmic

Di Mrt 23 14:26:24 CET 2010

On Tue, Mar 23, 2010 at 09:07:33AM +0100, joop g wrote:
> On Tuesday 23 March 2010 07:59:05 Hans Paijmans wrote:
> [...]
>
> Volgens mij krijg je iig een i/o-error aan het eind van je beschreven
> datagebied.

Kijk, dat is gemakkenlijk thuis te testen: ik zie geen I/O error
optreden (misschien werkt mijn hardware beter:-).

De I/O error die Paai noemde moet een device vermelden, waaruit hij moet
kunnen opmaken of er een fout optrad met de harde schijf of de CD-ROM
speler.

Met vriendenlijke groet,

Daniel von Asmuth.

--